Өтінімді сайтта ресімдеңіз, біз Сізбен смүмкіндігінше тезірек хабарласамыз және барлық қызықтыратын сұрақтарға жауап береміз.
Кешірім сұраймыз, бірақ техникалық себептерге байланысты онлайн жазба уақытша жүргізілмейді.
CALL-CENTR ЖҰМЫСЫ ТУРАЛЫ НЕ БІЛУІҢІЗ КЕРЕК:
8 7182 390 800, + 778 46 80 87
1️⃣ Барлық кіріс қоңыраулар жазылады.
2️⃣ Барлық әңгімелер жазылады.
3️⃣ Абонент нөмірін пайдалана отырып, біз қоңыраулар тарихын іздей аламыз:
✅ қашан және қанша рет қоңырау шалды,
✅ қоңырау қанша уақытқа созылды (тіпті Сіз оператормен қосылуды күтпесеңіз де),
✅ әңгіменің жазбасын тыңдау.
4️⃣ Желіде бір уақытта 3-4 оператор жұмыс істейді.
5️⃣ Байланыс көп арналы және желі бос емес кезде ұзақ дыбыстық сигнал естіледі, оператормен қосылуды күту керек.
Жазылу үшін диспетчерге келесі деректер қажет:
1️⃣ Науқастың ЖСН
2️⃣ Егер Сіз жолдама бойынша жазылсаңыз, онда Сіз қандай қызметке бағытталғаныңызды білуіңіз керек.
3️⃣ Келу күні мен тіркелу уақытын жазу үшін қалам мен қағазды алдын ала дайындаңыз.
Бұл келесі абоненттердің қосылуды күту уақытын қысқартады.
ҚАБЫЛДАУ КҮНІ МЕН УАҚЫТЫН ЖАЗЫП АЛЫҢЫЗ, ӨЗІҢІЗГЕ ЕСКЕРТУ ЖАСАҢЫЗ, өйткені
БІЗДЕ КЕЛУ ТУРАЛЫ ЕСКЕ САЛАТЫН АЛДЫН АЛА ҚОҢЫРАУ ЖОҚ!!!
ЕГЕР СІЗ ҚАБЫЛДАУЫҢЫЗДЫ ӨТКІЗІП АЛСАҢЫЗ – БАСҚА КҮНГЕ ҚАЙТА ЖАЗЫЛУЫҢЫЗ КЕРЕК!
Өзіміздің де, өзгенің де уақытын сыйлайық.