Біздің Орталықта ең басты және маңызды тұлға – бұл пациент. Қызмет көрсету сапасын жоғарылату арқылы Орталық пациенттің қажеттілігін барынша орындауға, сонымен қоса пациент - хабардар жүйені құруға еңбектенеді. Орталықтың мақсаты пациенттің және оның отбасы құқықтарының нағыз шарттары мен механизмін барынша жүзеге асыруды қамту. Орталық пациенттің негізгі құқықтарын қорғайды:
- Сақтандыратын шараларға құқығы;
- Қол жеткізу құқығы;
- Ақпарат құқығы;
- Келісім беру құқығы;
- Еркін таңдау құқығы;
- Жеке өмірінің (бейресмилік) дербестік және ақпараттық құпиялық құқығы;
- Пациенттің уақытын бағалау құқығы;
- Сапа стандартын ұстану құқығы;
- Қауіпсіздік құқығы;
- Денсаулық сақтау саладағы заманауи жетістіктерге қол жеткізу құқығы;
- Жеке емделу құқығы;
- Емхананың әкімшілігіне жүгінген бірде бір үндеулерін қарастыру құқына жазбаша түрде жауапты алу кепілімен.
Пациент – хабардар жүйенің жүзеге асыру нәтижесінде:
- Пациенттер медициналық көмекті кәсіпқой-медиктердің үйлесімді командасымен бірлесіп алады, пациенттердің ( және олардың отбасының) белгілеген мақсаттарын, қажеттілігін, құндылықтарын, мәдениетін және басқа да факторларын құрметтей білетін.
- Пациенттерге және олардың отбасына денсаулығын жақсартатын, жайлы және әр-түрлі қателіктерден тәуелді ғылыми-дәлелденген, экономикалық тиімді, сапалы және қауіпсіз медициналық көмекті алуға мүмкіндіктері бар.
- Пациенттер және олардың отбасылары түсінетін медициналық ақпаратқа медициналық қызметтерді қоса алуға және денсаулығына байланысты шешімдер қабылдауға мүмкіндіктері бар.